Donatie Zeemijlenloop Delfzijl aan de stichting Walk On

Cheque zeemijlenloop voor stichting Walk On 2016

Delfzijl - Door de organisatie van de zeemijlenloop (AV Fivelstreek) wordt er elk jaar een goed doel gekozen om te ondersteunen. Voor de editie van het afgelopen jaar was dit de stichting “Walk On”

De stichting Walk on is vorig jaar gestart op initiatief van Dennie Jager. Dennie heeft als gevolg van een brommer ongeval in Oktober 2014 een dwarslaesie opgelopen en is hierdoor in een rolstoel terecht gekomen. Dennie heeft als doel om in de toekomst weer te kunnen lopen maar wil dit breder trekken dan alleen op zichzelf vandaar de oprichting van de stichting Walk on. Een hulpmiddel om zijn doel te bereiken is het exo-skelet en de stichting zamelt geld in om dit doel te verwezenlijken.

Tijdens de zeemijlenloop is onder de deelnemers geld ingezameld voor dit goede doel en dit is door de AV Fivelstreek aangevuld tot het bedrag van € 1000,-.

Voor aanvang van de training van de Loopgroepen mocht Boelo Raske, voorzitter van de AV Fivelstreek, aan Dennie een cheque overhandigen ter waarde van € 1000,- en hem succes toewensen met zijn stichting en het verwezenlijken van zijn doelen.

Bron: Zeemijlenloop Delfzijl