Gym Xtra fit doneert inschrijfgeld aan stichting Walk On en stichting Niet voor Nicks Gym Xtra Fit 2

Steendam -Gym Xtra Fit​ doneerde afgelopen donderdagavond het inschrijfgeld van 3 maanden aan de Stichting Walk On​ en de stichting Niet VOOR NICKs​ tijdens een feestelijke maar stevige workout! Dennie Jager​en Robert Zuidema​ verzorgden de spinning sessies.

Anderhalf uur werd er afgezien op de handbike en de spinningfietsen. Ook werd er drie keer een half uur core training door Lydia van Oosten​ en Xtra fit circuit training verzorgd door Dion van Oosten​. Het was flink zweten, maar de spierpijn meer dan waard en na de workout waren er heerlijke gezonde hapjes en verfrissende citroenwater. Er is een bedrag van in totaal 700 euro inschrijfgeld opgehaald en daarbij ook nog eens donaties van klanten. Voor de stichting Walk On leidde dat tot het fantastische eindbedrag van 425 euro!

Dank aan iedereen die heeft mee gedaan aan deze geweldige avond en speciale dank aan Gym Xtra Fit voor deze royale donatie.

Wil je meer weten over Gym Xtra fit "Klik dan hier"

Wil je meer weten over stichting Niet voor Nicks "Klik dan hier"

Gym Xtra Fit 1