Stichting Christelijke Sociale Arbeid doet donatie van 10.000 euro!

De stichting CSA heeft voor de tweede keer de stichting Walk On gesteund, door in november een grote financiële donatie te doen.
Hiermee zijn wij weer een grote stap dichter bij één van onze belangrijkste doelen gekomen, namelijk de aanschaf van een tweede exoskelet.
De stichting CSA, Christelijke Sociale Arbeid,  zet zich in op het gebied van zorg en welzijnswerk.

We zijn zeer dankbaar dat CSA het belang van trainen met het exoskelet erkent en op deze manier ondersteunt.
Dit tweede exoskelet wordt met hulp van Kinese Fysiotherapeuten in gebruik gegeven aan andere mensen met  een dwarslaesie.
Ze kunnen hier voor lange tijd enkele keren per week gebruik van maken door ermee te trainen, het lopen weer te ervaren
en daarmee ook hun algemene gezondheid te verbeteren.

Op dit moment bestaat deze optie er niet of nauwelijks voor dwarslaesiepatiënten die de grote wens hebben om weer te kunnen lopen.
De stichting Walk On wil hier in voorzien door aanschaf en uitleen van deze geweldige innovatie.

Namens de stichting Walk On en de toekomstige gebruikers van het exoskelet:
CSA, bedankt voor deze grote steun!